دکتر مجتبی صفار هرندی » دندانپزشکی زیبایی » بهترین دندانپزشک زیبایی تهران + ویژگی‌ها
۷ دقیقه
بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

بهترین دندانپزشک زیبایی تهران + ویژگی‌ها

آنچه می خوانید...

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران کیست؟ این یکی از سوالات متداولی است که اغلب علاقه مندان به رشته ی دندانپزشکی و افزاد داوطلب برای انجام انواع اعمال زیبایی و یا حتی درمانی دهان و دندان بیان می کنند. در این مقاله قصد داریم که ویژگی ها و وظایف یکدندانپزشک خوب را برای شما عزیزان شرح دهیم.

بهترین دندانپزشک زیبایی

بهترین دندانپزشک زیبایی چه کسی است؟

دندانپزشک زیبایی کسی است که بیشتر در زمینه ی ترمیم دندان ها به منظور افزایش زیبایی ظاهری آن ها فعالیت می کند. پس از انجام معاینات دقیق، دندانپزشک بهترین روش ترمیم دندان ها برای زیباسازی ظاهر فرد را به او پیشنهاد می کند. یکی از نکاتی که باید در زمینه دندانپزشکی زیبایی به آن اشاره کرد، این است که در بسیاری از موارد اقدامات درمانی و زیبایی دهان و دندان در راستای یکدیگر انجام می شوند. این طور نیست که نتوان دندان ها را هم از لحاظ بیماری های مربوط به دندان ها (مانند بیماری های لثه ای و ریشه ای) و هم از لحاظ مشکلات ظاهری و زیبایی به طور همزمان ترمیم نمود.

00:30
truncate dir-rtl

بهترین دندانپزشک زیبایی

برای این که بتوانید دندان های خود را به بهترین شکل ممکن ترمیم کنید و از بروز بیماری های جدی ریشه و لثه و همچنین از بین رفتن زیبایی ظاهری خود در این قسمت جلوگیری نمایید، باید در انتخاب دندانپزشک زیبایی دقت بسیار بالایی را به عمل آورید.

برای دیدن نمونه کارهای دکتر هرندی می توانید وارد صفحه اینستاگرام یا کانال آپارات شوید.

بهترین دندانپزشک زیبایی چه خدماتی ارائه می دهد؟

از جمله مهم ترین خدمات یک دندانپزشک در زمینه زیبایی می توان به موارد زیر اشاره داشت. در مورد هر چه بهتر انجام شدن هر یک از خدمات زیر باید بدانید که علاوه بر مهارت و تجربه ی دندانپزشک زیبایی، باید به مواردی همچون تجهیزات کلینیک دندانپزشکی و کیفیت مواد مورد استفاده برای ترمیم دندان ها نیز توجه کنید. از میان مهم ترین خدمات یک دندانپزشک زیبایی می توان به اصلاح طرح لبخند اشاره نمود. برای اصلاح طرح لبخند اقدامات متنوعی انجام می گیرد که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در حقیقت اگر شما دندانپزشک معتمد و ماهری را برای انجام اقدامات زیبایی دندان خود انتخاب کرده باشید، قطعا وی از بهترین مواد و تجهیزات برای ترمیم ظاهر دندان های شما استفاده خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که بلیچینگ دندان را می توان در مطب یا در منزل انجام داد. برای گرفتن نتیجه ی بهتر و ماندگارتر، بهتر است که از روش بلیچینگ دندان در مطب بهره گرفته شود. در انیمیشن زیر می توانید مراحل انجام بلیچینگ دندان را ببینید:

00:44
truncate dir-rtl

انیمیشن بلیچینگ دندان

درمان لبخند لثه ای

درمان لبخند لثه ای یکی از روش هایی است که می توان با بهره گیری از روش های مختلف ترمیم دندان برای انجام آن از حصول بهترین نتیجه اطمینان حاصل کرد. یک دندانپزشک زیبایی می بایست در انجام همه ی اعمال ترمیم دندان با تجربه و حاذق باشد تا بتواند در موقعیت های مختلف از مناسب ترین روش بهره بگیرد. درمان لبخند لثه ای می تواند به روش های مختلفی اتفاق بیفتد که مهم ترین آن ها انجام جراحی لیفت لثه است

برای گرفتن نوبت مشاوره از دکتر مجتبی هرندی، لطفا اطلاعات تماس خود را در فرم زیر پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم:

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
اطلاعات تماس شما با موفقیت ثبت شد!
مشکلی رخ داد. لطفا مجددا اطلاعات تماس خود را وارد نمائید.

لمینت دندان

لمینیت دندان در واقع روکشی است که با توجه به تشخیص دندانپزشک و یا ترجیح بیمار می تواند از جنس سرامیک یا کامپوزیت باشد. در حقیقت می توان گفت که این روکش ها بهترین راه برای ترمیم ظاهر دندان هایی هستند که از نظر ساختاری مشکلی ندارند و نمی خواهند کجی یا نا مرتبی دندان هایشان را برطرف کنند. با دیدن ویدیوی رو به رو می توانید صحبت های دکتر صفار هرندی در رابطه با لمینت دندان بهره مند شوید:

00:42
truncate dir-rtl

لمینت دندان

بلیچینگ دندان

در صورتی که رنگ دندان ها در پی اثر گذاری عوامل مختلفی نظیر عوارض بارداری، افزایش سن، مصرف دخانیات، عوامل ژنتیکی و … تغییر کرده باشد، دندانپزشک می تواند با استفاده از روش بلیچینگ دندان این بد رنگی را بر طرف نموده و رنگی طبیعی و سفیدتر به دندان ها ببخشد. دندانپزشک در این روش مواد مخصوصی را بر روی دندان های بیمار قرار داده و به کمک این مواد به سفیدسازی دندان می پردازد. در این مورد باید توجه داشت که اهمیت استفاده از مواد با کیفیت برای سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ دقیقا به اندازه ی انتخاب یک دندانپزشک زیبایی خوب است.

ایمپلنت دندان

از این روش هنگامی استفاده می شود که فرد دندان خود را از دست داده باشد و بخواهد به بهترین روش ممکن جای خالی آن را پر کند. زمانی که بر اثر تصادفات یا حتی افزایش سن و سست شدن ریشه ی دندان ها، فرد دندان خود را از دست بدهد، می تواند به جای استفاده از دندان مصنوعی، با استفاده از روش ایمپلنت دندان جای خالی آن را پر کند.

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش های ترمیم ظاهر دندان ها می باشد و کارایی بسیار بالایی دارد. بهره مندی از این روش هیچ گونه خطر یا عوارضی در پی ندارد. ماندگاری ایمپلنت دندان به نحوه رعایت بهداشت دهان و دندان مرتبط است، ولی این روش می تواند تا سال های سال باعث بهبود ظاهر شما شده و ماندگار بماند.

00:30
truncate dir-rtl

روکش دندان توسط دکتر صفار هرندی

ویژگی های بهترین دندانپزشک زیبایی

یک دندانپزشک خوب باید از خصوصیات مختلفی برخوردار باشد تا بتوان عنوان بهترین دندانپزشک زیبایی را بر روی او قرار داد.

از میان این خصوصیات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن دانش و مهارت کافی در زمینه زیبایی دندان ها

یکی از موضوعاتی که بسیار در این زمینه اهمیت دارد داشتن مهارت و علم بالا است. بسیاری افراد متاسفانه امروزه با گذراندن دوره های آموزشی سطحی ادعای انجام تمامی روش های زیبایی را دارند که همین مورد می تواند به سلامت دندان ها ضرر برساند.

با تجربه بودن در زمینه ترمیم دندان ها

از دیگر موارد مهمی که باید به آن توجه کرد داشتن تجربه در زمینه ترمیم و زیبایی دندان ها است. تجربه و داشتن نمونه کارهای عالی از خصوصیات بسیار مهمی است بهترین دندانپزشک باید آن را داشته باشد.

از آن جایی که عمل ترمیم دندان ها به روش های مختلف می تواند زیبایی فرد را به مقدار بسیار زیادی تحت تاثیر قرار دهد، دندانپزشک باید کار ترمیم دندان را با ظرافت و دقت کافی انجام دهد.

داشتن تجهیزات مدرن

بهره گیری از دستگاه های به روز و همچنین آپدیت کردن اطلاعات خود در زمینه ی تخصصی دندانپزشکی

صبور بودن

داشتن صبر و حوصله جهت پاسخگویی به سوالات بیماران

در فیلم زیر می توانید توضیحات و معرفی مطب دکتر هرندی را ببینید و از آدرس و شماره تلفن آن آگاهی پیدا کنید:

00:39
truncate dir-rtl

مطب دکتر صفار هرندی

ویژگی های مطب بهترین دندانپزشک زیبایی

به این دلیل که محیط انجام اعمال دندانپزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شما باید سعی داشته باشید که دندانپزشکی را انتخاب کنید که مطبی عاری از هر گونه آلودگی و دارای بهترین و جدید ترین دستگاه های دندانپزشک باشد. همچنین اهمیت استفاده از مواد با کیفیت در روند ترمیم دندان نیز بر هیچ کسی پوشیده نیست.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که مهم ترین عامل موثر در روند ترمیم ظاهر دندان ها انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی و با تجربه است.

صفار هرندی

دکتر مجتبی صفار هرندی

دکتر مجتبی صفار هرندی در کلینیک دندانپزشکی خود در مرکز شهر تهران می توانند به شما در درمان مشکلات دهان و دندان و همچنین انجام خدمات زیبایی ددندان از جمله کامپوزیت، لمینیت، بلیچینگ، ایمپلنت و ... کمک کنند.

12 پاسخ
  1. دکتر جان من دندون هامو کامپوزیت کردم با اینکه خیلی راضی هستم اما میخواستم بدونم که هر وقت که بخوام میتونم برشون دارم از روی دندونام ؟؟ ممنون

    1. باید معاینه شوید و هزینه ایمپلنت به عوامل مختلفی که در معاینه مشخص می شود بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *